زندگی چیست؟ اگر خنده است چرا گریه می کنیم؟ اگر گریه است چرا می خندیم؟ اگر مرگ است چرا زندگی می کنیم؟ اگر زندگی ست چرا میمیریم؟ اگر عشق است چرا به آن نمی رسیم؟ اگر عشق نیست چرا عاشق میشیم؟ واقعا زندگی چیست؟!



نظرات شما عزیزان:

سپندار
ساعت1:50---26 ارديبهشت 1390
دوست گرامي ،‌درود بر شما

يكي از افتخارات من اين بود كه از چيدمان زيباي قالب ، مطالب و محتواي وبلاگ شما لذت كامل بردم مسلما جهت بقاء در دنياي وبگردي نياز به تبادل لينك خواهد بود . وبلاگ سپندار در تمام زمينه ها ي وب فعاليت دارد شما هم به ما افتخار بديد .خوشحال ميشيم دوستان خوبي مثل شما داريم و آرزو دارم در ادامه اين راه سربلند باشيد .

لطفا من را با عنوان « دانلود همه چي ، مجاني ، مجاني » لينك نمائيد و پيغام بفرمائيد تا ما نيز شما را به نام شما لينك كنيم . مدير وبلاگ ،‌سپندار

Email: pasargadgraphichb@yahoo.com

www.sepandar.loxblog.com


پاسخ: ممنون از نظرت...


amirreza
ساعت11:53---25 ارديبهشت 1390
الان بخندیم

rahil
ساعت9:21---25 ارديبهشت 1390
sallam dooste aziz az in ke be man sar zadi mamnoon
az webloget kheyli khosham oomad
movafagh bashi aziz
man linket kardam


sevan
ساعت22:48---24 ارديبهشت 1390
salam mer30 ka be web sar zadied shuma ham web khili khobi daried moafagh beshied

صادق
ساعت20:10---24 ارديبهشت 1390


سلام. از وبت خوشم اومد اگه دوست داشتی یه سر به من بزن تا با هم تبادل لینک داشته باشیمپاسخ:مرسی از نظرت...لینکت می کنم


عليرضا
ساعت21:13---23 ارديبهشت 1390
ممنون كه بهم سرزدي من لينكت كردم تو هم من رو لينك كن

دختر آریایی
ساعت18:18---23 ارديبهشت 1390
ممنون که سر زدی...پاسخ:مرسی عزیزم

ali
ساعت17:44---23 ارديبهشت 1390
salam

web log khob o ghashangi darin tabrik migham

be manam sar bezanin

omadin nazar yadeton nare

age mayel bodin hazeram bahaton tabadol link dashte basham

rasti aghe dost dashti mitonam vasat ye baner ya galeb rayegan tarahi konam

khasti behem khabar bede ta sharayetesho behet begam

mer30
پاسخ:مرسی که به وبم سر زدی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط الهام در جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:,

ساعت 16:30 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت