موندم از کجا شروع شد ، که تو رو دوباره دیدم

                                                             هنوز از راه نرسیده، تا ته قصه مون رسیدم

یکی جز من تو دلت بود ،واسه این بود برنگشتم

                                                         وقتی لبخندتو دیدم ،حتی از خودم گذشتم

این فداکاری من رو ،دیگه جز من کی میدونه

                                                        جز تویی که خوبی هامو دیگه یادت نمیمونه

شاید اصلا دیگه یادت بره که ،مثل قدیم جون منی

                                                      ولی یادت نره خوشبختی الانتو، مدیون منی

وقتی محتاج تو بودم ،تو فداکاری نکردی

                                           حال و روز منو دیدی، اما باز کاری نکردی

شونه خالی کردی از من، با هزار عذر و بهونه

                                   درد و دل کردم دوباره با درو دیوار خونه

این فداکاری من رو دیگه جز من کی میدونه

                                        جز تویی که خوبی هامو دیگه یادت نمیمونه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط الهام در شنبه 16 مهر 1390برچسب:,

ساعت 14:23 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت