دلم میخواهد زندگیم را موقتا بدم دست ادمی دیگر و بگویم:

تو بازی کن ... تا من برگردم...

فقط نسوزیها...!

گاهی دلم میخواهد , وقتی مثل کودکی هایم بغض میکنم ...
خدا از آسمان به زمین بیاد ,
اشک هایم را پاک کند و دستم را بگیرد و . ..
بگوید: اینجا آدما اذیتت میکنن؟بــیـــا بــــــریــــــــم پيش خودم...!!!

فرياد را هر كسی می شنود:::هنر آن   است كه سكوت را بشنوی ....

تو زندگی به هیچ چیز زیاد اعتماد نکن٬ حتی سایه ات..!!

 چون که جاهای تاریک تنهات میذاره....!!

 

 زير گنبد كبود 2تاعاشق بودنو كلي حسود!
تقصير همون حسودا بود كه حالا شده يكي بود،يكي نبود....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط الهام در پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,

ساعت 18:11 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت