كاش ميشد بار ديكر سرنوشت از سر نوشت كاش ميشد هر چه هست بر دفتر خوبي نوشت كاش ميشد از قلمهايي كه بر عالم رواست با محبت با وفا با مهربا ني ها نوشت كاش ميشد اشتباه هرگز نبودش در جهان داستان زندگاني بي غلط حتي نوشت كاش دلها از ازل مهمور حسرتها نبود كاين همه اي كاشها بر دفتر دلها نوشت...

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت17:23---3 فروردين 1393

ميگـــــن : چــــــــرا ؟ميــگــــم : چــــون نخــــــــواستـــــــــــمــــ ي پـــرســـن : دلــــــــيلــش ؟ميگـــــم : نــــــــــــــــميــدونـ ــمميگـــن چــــــــيه ؟ميــگـــم نمــــي تــــونستــــــــــــجـــوابــ ــم ســــــــــــكوت استــــــــــدوبـــاره چــــــــرا ؟ چــــــــرا ؟ چــــــــرا ؟فـــــريـــاد مــــي كشـــــمچـــــون از اوّلــــم دوستـــــم نداشتــــــــــ


عالی بود ممنون[گل]
خوشحال میشم به منم سر بزنی[لبخند]


امین
ساعت14:57---7 آبان 1391
بی گل روی تو ای دوست، بهاری نبود

همه گل‌های جهان بیش ز خاری نبود



بلبل از دوری گل، ناله افسرده زند

که بدون گل من هیچ بهاری نبود



کی شود دیده من بر رخ نیکوی تو باز؟!

که به‌غیر از تو مرا هیچ نگاری نبود



جوهرخانه من اشک شفق رنگ من است

غیر این اشک مرا نامه‌نگاری نبود



بس‌که نالیده‌ام از هجر رخ زیبایت

دیگر ای دوست مرا تاب و قراری نبود


اکبرهراتی
ساعت19:56---11 مهر 1391
سلام خیلی وقت من دسترسی به کامپیتور به خاطرزلزله درمنطقه ما نداشتم وب تون خیلی زیباشده

اکبرهراتی
ساعت19:56---11 مهر 1391
سلام خیلی وقت من دسترسی به کامپیتور به خاطرزلزله درمنطقه ما نداشتم وب تون خیلی زیباشده

سپیده
ساعت13:09---27 مرداد 1391

خدایا کسی را که قسمت دیگریست سر



راهمان قرار نـــــده....

تا شب های دلتنگی اش برای مــــــــــا باشد و



روزهای خوشش برای دیگــــــــری..

سلام عزیزم وبلاگ بسیار زیبایی داری مایلم شما را لینک کنم بهم سر بزن و بگو با چه نامی لینکت کنم منتظرم


علی
ساعت14:10---8 تير 1391
سرنوشت

وقتی خدا زندیگمو به دست سرنوشت سپرد

وقتی که اون روزای خوب یکی یکی باهم میمرد

عمر من توی لحظه ها دونه به دونه می گذشت

خندهامم گریه شدو این زندگی این سرگذشت

وقتی که دست روزگار دستامونو جدا میکرد

نفس توی سینه ی تو با قلبه من وداع میکرد

تموم دوست داشتنه تو تو برقه چشمات می دیدم

فقط با یه نگاه تو به اخر خط رسیدم

حالا که من عاشقتم تو خوابی تو دل زمین

این دسته سرنوشته که با همه بی رحمه همین........



ali
ساعت13:12---6 تير 1391
سلام دوست عزیز وبت حرف نداره
به منم یه سری بزن و نظر بذار
من لینکت میکنم - حتما بیا منتظرم
مرسیییییییییییییی


اکبرهراتی
ساعت10:59---14 خرداد 1391
سلام ارزوهای کاغذی باادرسp3343.lxb.ir تولد حضرت علی (ع)و روزپدر رابه شما وخانواده تون تبریک میگویم.

علی
ساعت16:33---24 ارديبهشت 1391
نگران من نباش...

من آنقدر امروز و فردا های نیامده را دیده ام

که دیگر هیچ وعده ی بی سرانجامی

خواب خیال آرزوهایم را آشفته نمیکند...

یاد گرفته ام...

که از هیچ لبخندی

خیال دوست داشتن به سرم نزند...

یاد گرفته ام که...

بشنوم

به روی خودم نیاورم...

حالا فهمیده ام

که فردا هیچوقت نمی آید...!!!


علی
ساعت19:30---13 ارديبهشت 1391

تنها باران است كه گاهي ، در اوج تنهايي من ،

در آن لحظه كه هيچ كس نيست ، با من از تو مي گويد...

ولي درد من از اين است كه ديريست باران نمي بارد..


مرتضی
ساعت21:14---12 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز ،وبلاگ جالبی داری ،دوست دارم باهم تبادل لینک و برو بیا و اظهار نظر داشته باشیم،اگه موافقی و افتخار میدی منو با عنوان دوست آخرالزمانی یا بصیرت آخرالزمانی لینک بفرما و دوباره بفرما که شما رو با چه عنوانی لینک نمایم.امیدوارم موفق باشی ، همیشه و همیشه.

علی
ساعت0:15---10 ارديبهشت 1391
اینم آدرس وبه جدیدم الهام خانوم:
http://eshgetazeh.loxblog.com/
اگه افتخار دادی بیا


علی
ساعت21:32---9 ارديبهشت 1391
من بودم

تو

و یک عالمه حرف...

و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!!!

کاش بودی و

می فهمیدی

وقت دلتنگی

یک آه

چقدر وزن دارد


علی
ساعت9:14---5 ارديبهشت 1391
سلام

میخواستم بگم دیروز با دوستام رفته بودم

بیرون برگشتنی توراه سمیرا رو دیدم اومده بودن خونه مادربزرگش اینا

دیگه بدنم مثل اون دفعه نلرزید دیگه داغون نشدم دیگه حسی بهش ندارم نبخشیدمش ولی فراموشش کردم

میخوام دوباره عاشق بشم ولی ایندفعه با چشمای باز

به خاطر همین میخوام یه وبلاگ دیگه درست کنم ولی نمیدونم چه اسمی برا وبلاگم بزارم میشه یه اسمی بگی؟؟
پاسخ:سلام.نمیدونم چرا نمیشه بیام تو وبلاگت.error میده!!!


علی
ساعت18:28---2 ارديبهشت 1391

. ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
آپم بدو بیا
نظرم نشه فراموش


amin
ساعت21:08---23 فروردين 1391
سلام لینک شدی منم بلینک
مرسییییییییییی


دیگه ضد دختر نیستم
ساعت13:51---17 فروردين 1391
سلام وبلاگ خوبی داری.
وقتی که دیگر نبود

من به بودنش نیازمند شدم

وقتی که دیگر رفت

من به انتظار آمدنش نشستم

وقتی که دیگر نمی‌توانست مرا دوست بدارد

من او را دوست داشتم

وقتی که او تمام کرد

من شروع کردم

وقتی که او تمام شد

من آغاز کردم

چه سخت است تنها متولد شدن

مثل تنها زندگی کردن است

مثل تنها مردن


amin
ساعت17:32---12 فروردين 1391
تو را گم می كنم هر روز و پیدا می كنم هر شب



بدینسان خوابها را با تو زیبا می كنم هر شب



تبی این گاه را چون كوه سنگین می كند آنگاه



چه آتشها كه در این كوه برپا می كنم هر شب



تماشایی است پیچ و تاب آتش ها .... خوشا بر من



كه پیچ و تاب آتش را تماشا می كنم هر شب



مرا یك شب تحمل كن كه تا باور كنی ای دوست



چگونه با جنون خود مدارا می كنم هر شب



چنان دستم تهی گردیده از گرمای دست تو



كه این یخ كرده را از بیكسی ها می كنم هرشب



تمام سایه ها را می كشم بر روزن مهتاب



حضورم را ز چشم شهر حاشا می كنم هر شب



دلم فریاد می خواهد ولی در انزوای خویش



چه بی آزار با دیوار نجوا می كنم هر شب



كجا دنبال مفهومی برای عشق می گردی ؟



كه من این واژه را تا صبح معنا می كنم هر شب





mehraban
ساعت16:17---27 اسفند 1390
خدايـــا ؛
ميدونم ايـن روزهــا حرفهـــايم
بوي نــاشـــکري مي دهنــد ...
امـــا تـــو...
بـه حســـاب تنهـــايي و درد دل بگـــذار...!


danial
ساعت15:34---25 اسفند 1390
سلام دوست عزیز .. وبلاگت عالیه .. من کارمو تازه شروع کردم .. امیدوارم که بهم سر بزنی .. ممنون

rasool&sohila
ساعت7:31---24 اسفند 1390
سلام الهام جون ممنون كه بهمون سر زدي اميدوارم شما هم هميشه موفق باشي عسيسم من لينكت ميكنم تو هم خواستي مارو بلينك
منتظرتم گلم
امضا:سهيلا


محسن
ساعت19:06---16 اسفند 1390
سلام خوبی اپم

atena
ساعت12:47---13 اسفند 1390
سلام الهام جان ممنون که بهم سرزدی وبلاگت حرف نداره.فقط ای کاش میشدعکس هاتوکپی کرد

امیررضا
ساعت19:14---8 اسفند 1390
درود. مطلب جالبی بود. وبلاگتم خیلی قشنگه. خوشم اومد. اگه با تبادل لینک موافقی بیا وبلاگم خبرم کن لطفآ. وبلاگم درباره ی تاریخ فراموش شده ایرانه. بدرود

احسان
ساعت16:46---4 بهمن 1390
اوخ اشتباه شد وبلاگ اولیمو گفتم برای آدمای خاصه دومیه نه.

احسان
ساعت16:43---4 بهمن 1390
سلام

باحال بود اما جملاتت خیلی توو هم توو هم بود.

راستی اگر دوست داشتی به وبلاگهای منم سر بزن .

یکیش همینیه که توو قسمت وبسایت بالای صفحس

البته درسته که وبلاگ زیریه برای بعضی آدمای خاصه اما یه سر بزن شاید توو دور و وریات کسی باشه که جزو این دسته باشه و وبلاگه منو بهش معرفی کنی:

اون موقع متوجه منظورم از آدمهای خاص می شی .
دومیشم زیریه .

http://ehsanv.blogfa.com

لطفا دو تا وبلاگای منو لینک کنید.


رویا
ساعت19:06---25 دی 1390
چون که مقصود توئی منت ساقی نکشم
شوق دیدار تو دارم غم باقی نکشم [گل]


رویا
ساعت10:35---23 دی 1390
سلام دوستم
آپم
مشتاق دیدن نظرتون
نظری هم راجب عنوانش داشتین حتما بگین


z
ساعت20:46---17 دی 1390
سلام ، خواهشا اين نظر رو به حساب تبليغات نگير ،يه چيزي ميخوام بگم که به تعامل نياز داره پس تا آخر بخون .
مطمئن باش ضرر نميکني

موبايل مجاني : يک ماه پيش به من ايمليي اومد که باور نکردم چي بود موبايل رايگان همينطور هست من هم باور نکردم فکر کردم که مثل همه تبليغات الکيه تيري در تاريکي زديم خوندم و عضو شودم حالا ديروز گوشي برام اومد به خاطر همين ميگذارم تا شما هم عضو بشين مدت اومدن گوشي حدود 3 هفته هست گوشي که من انتخاب کرده بودم نوکيا 5800 دروغ نيست واقعيت داره عضويتش هم رايگانه (به نظر من که هيچ ضرري نداره چرا اين شرکت هداياي مجاني مي دهد ؟ اين شرکت در واقع يک شرکت تبليغاتي است که توسط شرکت هاي بزرگي همچون اپل، نوكيا، سوني اريكسون، سامسونگ و ... پشتيباني مي شود و در واقع براي آنها تبليغ ميکند که خرج اين گونه تبليغات بسيار کمتر از تبليغات در تلويزيون هاست.. شما فقط با زير مجموعه گيري مي توانيد گوشي موبايل،کنسولهاي بازي، mp3 player و ... دريافت کنيد. مثلا k800 :براي گرفتن اين گوشي نياز به 13 زير مجموعه دارين يعني شما 13 تا دوست ندارين? اگر n95 بخواي 37 نفر بايد زير مجموعه جمع کني . هر گوشي که بخواي يه تعداد خاصي بايد زيرمجموعه جمع کني که بالاترينش 45 نفره . به نظر من که آشنا و دوستان شما بيش از 45 نفر هم هستند . تازه آنها هم يک گوشي رايگان ميگيرند . مراحل كار: ابتدا بايد با استفاده از لينك زير وارد سايت xpango بشيد : http://www.xpango.com?ref=92614691 بعد بر روي چيزي كه مي خواهيد انتخاب كنيد (موبايل- ام پي تري پلير-کنسول گيم- HDTV)كليك كنيد سپس روي گزينه ي Sign up Now كه با رنگ زرد در بالاي صفحه نوشته برويد و : ثبت نام وبعد طبق مراحل زير عمل کنيد :First name نام خود را بنويسيد. :Last name نام خانوادگي خود را بنويسيد. :Emailآدرس ايميل خود را وارد كنيد. (ايميل شما بايد واقعي باشد چون براي تكميل ثبت نام بهش نياز داريد) assword براي خود پسورد انتخاب كنيد. :Address1آدرس خود را دقيق به انگليسي بنويسيد. نوشتن آدرس پستي خود به انگليسي را درست ياد بگيريد چون موبايل يا هر پکيج ديگري که انتخاب کرده ايد به آدرستان ارسال خواهد شد: لازم نيست در اين قسمت نام شهر، استان، کد پستي و ... را وارد نمائيد، در فيلدهاي پائين تر مي توانيد آنها را درج کنيد: :Town/Cityشهر خود را بنويسيد. :County/Stateنام استان خود را بنويسيد. Country: نام كشور خود را انتخاب كنيد. :Free Giftنام هديه را انتخاب كنيد، ost Code/Zipدر اين قسمت كد پستي منزل خود را وارد كنيد. :Referral IDدر اين قسمت كدي وجود دارد به آن دست نزنيد در قسمت Term and Condintion يك تيك بزنيد نحوه پر کردن فرم ثبت نام توجه : اگر کد نوشته نبود يعني ثبت نام شما ناقص است و دعوتنامه نداريد و ثبت نام شما اعتبار ندارد . اگر در هنگام ورود مشخصات مشكلي پيش نياد، به ايميلتان آدرسي مياد بر روش كليك كنيد تا ثبت نامتون تكميل بشه و بعد وارد صفحه اي خواهيد شد كه لينك زير مجموعه گيري شما در آن موجود است. شما بايد اين لينك را به افراد بدهيد و اگر كسي با اين لينك ثبت نام كند زير مجموعه ي شما خواهد شد. بعد از اينكه كسي در زير مجموعه ي شما قرار گرفت و فعال شد(زير مجموعه گرفت) 1 امتياز به شما داده مي شود و شما بعد از كسب امتيازهاي لازم براي دريافت پكيج انتخابي مي توانيد آن را درخواست بدهيد تا ارسال شود


sa.n
ساعت18:56---10 مهر 1390
*.......

...*I♥U**I♥U*.....*I♥U**I♥U*....

.*I♥U*......*I♥U*.*I♥U*....*I♥U*..

.*I♥U*...........*I♥U*..........*I♥U*..

..*I♥U*......سلااااااااااااااااام. ...*I♥U*..

...*I♥U*..........اپیدم...........*I♥U*...

......*I♥U*...منتظـــــرما.....*I♥U*.... ..

........*I♥U*...............*I♥U*........

...........*I♥U*.......*I♥U*..................*I♥U *..............*I♥U*.......

...*I♥U**I♥U*.....*I♥U**I♥U*....

.*I♥U*......*I♥U*.*I♥U*....*I♥U*..

.*I♥U*...........*I♥U*..........*I♥U*..

..*I♥U*......سلااااااااااااااااام. ...*I♥U*..

...*I♥U*..........اپیدم...........*I♥U*...

......*I♥U*...منتظـــــرما.....*I♥U*.... ..

........*I♥U*...............*I♥U*........

...........*I♥U*.......*I♥U*...........

..............*I♥U**I♥U*..............

....................*I♥U*..................

..............*I♥U**I♥U*..............

....................*I♥U*..................


محسن
ساعت18:12---7 مهر 1390
با سلام خدمت شما دوست گرامی
وبلاگ قشنگی دارید اگه دوست دارید به وبلاگ من هم سر بزنید و حتما برام نظرتونو بگید خوشحال میشم اگه کتابی هم دارید برام بفرستید به اسم خودتون میزارم تو وبلاگم.
ممنون

www.freebooks.lxb.ir
farshid_6105@yahoo.com


eli
ساعت16:47---31 شهريور 1390
salamdust aziz
vebloge zibae dare..khoshhal misham be blog manam sar bezani


اکبر
ساعت13:29---27 شهريور 1390
سلام سعی می کنم هفته ای یکبار به وبلاگت سر بزنم اینم بگم کاش سرنوشت هیچ وقت نمی نوشت .

وب نواز
ساعت11:14---25 شهريور 1390
با سلام
انجمن وبلاگ نویسان ایران آغاز به کار کرد (www.webnavaz.com). مدیر گرامی برای اینکه افراد بیشتری با نوشته های شما آشنا شوند می توانید مطالب خود را در سایت وب نواز هم منتشر نمایید. هر ماه به قید قرعه به دو وبلاگ نویس برتر جوایزی اهدا خواهد شد.. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت نام کاربری و رمز عبور به قسمت ثبت نام وبلاگ نویسان در منوی بالای سایت مراجعه بفرمایید.


نگین رضاپور
ساعت11:31---23 شهريور 1390
سلام عزیز ، وبلاگ بسیار جالب و پر محتوایی داری ، امیدوارم موفق باشی ، منو چند تا از دوستام یه سایت حرفه ای در مورد اس ام اس راه اندازی کردیم ، خوشحال میشم یه سری هم به ما بزنی ، راستی با تبادل لینکم موافقم ، اگه دوست داشتی منو با عنوان "اس ام اس" لینک کن و خبر بده تا تو رو بلینکم ، منتظرتم ، مرسی

srr
ساعت11:42---22 شهريور 1390
salam mc ke omadi be webam rasti mage loxblog kharab shode nemishe ap kad

shiva
ساعت13:44---16 شهريور 1390
سلاممممم عزیزممممممممممم


من با جدیدترین موزیک ویدیو ها در خدمت شما هستم
هر چیزی هم خواستی بگوووووو برات بذارمم عزیزمم
اگرم با تبادل لینک موافقی خبرم کن


بهار
ساعت22:45---14 تير 1390
سلام عسیسم مطلبت قشنگ بود ولی بیشتر از قالب وبلاگت خوشم اومده شرمنده که دیر جواب دادم قربونت

خلیلی
ساعت22:55---12 تير 1390
سلام و ممنون از نظرت.
منم شما رو لینک کردم
بازم به ما سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط الهام در شنبه 11 تير 1398برچسب:,

ساعت 15:50 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت