چه گلایه ای????????   چه گلایه ای می توانم از این زمانه بی رحم داشته باشم ؟

به کدامین گناه مجازات می شوم ؟؟؟ من مرتکب جرمی بزرگ شده ام !!!

متهم به آمدن !

                 متهم به بودن !

                                   متهم به ماندن !

مگر من به خواست خود پا به این دنیا گذاشتم ؟   من به این جهان تاریک دعوت شدم شکستن را نیاموختم

  شکسته شدن را خوب می شناسم

من گناه کاری با گناهان نا کرده ام !!!

    به کدامین گناه خواهم رفت ؟!

لبانم را می بندم   تا روزی..........    تا روزی که به همان گناهی که امده ام...  به همان گناه نیز بروم ...!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط الهام در سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:,

ساعت 21:10 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت