ا

گر با گریه می خندم دلیلم می شوی خوبم ...

 

حلالم می کنی یا نه، تو ای زیبای محبوبم ...؟

 

                      اگر از بین گل ها من، تو را در باغ می کارم ...

 

                       تویی زیباترین حسّی که من در شعر خود دارم ...

 

به زیر سقف تنهایی، اگر باشی اگر باشم...

 

محال است اینکه از حالت شبی من بی خبر باشم ...

 

                             من و این سهم تنهایی که هر شب قسمتم کردی...

 

                             بگو تا کی، کجا با من، تو یک معشوق دلسردی...؟

 

نگاهم می کنی امّا نمیفهمی که غم دارم...

 

نمیفهمی که من تنها، تورا درشعر کم دارم ...

 

                            حلالم کن اگر یک شب تو این شعر مرا خواندی

 

                            اگر از روی احساست شبی با قلب من ماندی ...

 

دلیل این همه غربت کسی جز او نمی داند ...

 

کسی جز عشق من هرگز غزل ها را نمی خواند ...

 

                            دوباره آرزو کردم خدایا ! مال من باشد ...

 

                            نمی خواهد که من شیرین و او هم کوه کن باشد ...

 

تو را با آن همه خوبی همیشه از خدا خواهم ...

وشایدجمله ای کافیست« تورامن چشم در راهم»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط الهام در شنبه 9 مهر 1390برچسب:,

ساعت 13:24 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت