ساده لباس بپوش ! ساده راه برو !

اما در برخورد با دیگران ساده نباش !!!

زیرا سادگی ات را نشانه میگیرند برای درهم شکستن غرورت !!!

 



نظرات شما عزیزان:

rasool&sohila
ساعت12:58---3 مهر 1391
__████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█

_______█
آپم دوست جوووني


اکبرهراتی
ساعت20:37---25 ارديبهشت 1391
سلام الهام خانم چند وقتیه نیستی راستی من از وبلاگ دادگاه من وخدا رفتم به وبلاگ ارزوهای کاغذی وتمام عکس وبلاگت را برداشتم واسه وبلاگ خودم شرمنه اخه من بلد نبودم عکس ازانترنت بگیرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط الهام در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:,

ساعت 21:48 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت